Snídaňové cereálie

Snídaně je nejdůležitějším jídlem celého dne. Vědecká studie prokázala, že děti, které jedly snídani, podaly lepší výkon v soutěži, než ty, které nesnídaly.

Dospělí, kteří jedli snídani, byli schopni kontrolovat váhu lépe než ti, kteří snídani neměli.

Doporučený příjem vlákniny je 25 g za den, a snídaňové cereálie mají nejméně 5 g vlákniny na jednu porci (mnoho ze 100% celozrnných cereálií má i větší množství vlákniny). Při čtení nutričního označení je nutné věnovat pozornost také obsahu cukru. Obiloviny s ovocem mají obvykle vyšší obsah cukru než je jeho přirozený obsah v ovoci.

Nicméně je šokující, že nelze najít v obchodech cereálie bez přidaného ovoce, včetně těch, které jsou určené dětem. Snídaňové cereálie pro děti obsahují až 20 g rafinovaného cukru na jednu porci. To není pozitivní.

Dobré řešení je cereálie zalít mlékem nebo jogurtem. Jakékoli kroky ke snížení obsahu cukru ve vaší misce s cereáliemi budou vašemu zdraví prospěšné!

Obrázky


snídaňové cereálie cereálie cereálie snídaně